Cumu aduprà facilmente a cravatta di stagno?

I bisogni di a ghjente per a qualità di vita sò in crescita oghje, indipendentemente da in una industria tradiziunale o in una nova, l'apparenza di u produttu, a qualità è più cunvene sò i fatturi più impurtanti per elli.

Cum'è i pruduttori di l'accessorii di l'industria di l'imballaggio, Jiaxu hè sempre seguitu, sviluppà i prudutti più adattati per i nostri clienti, per fà l'imballu più faciule è più còmode, a cravatta di stagno JX hè unu di elli!

Tin Ties sò faciuli d'applicà per i clienti, un pruduttu faciule è ideale per almacenà cibi, noci, grani di caffè è tè in una cundizione fresca.Ancu un elementu bellu è novu aghjunghjendu à u vostru imballaggio per fà cum'è un rigalu.

Tin tie facile à aduprà cum'è quì sottu

1. Sbuccia a tappa plastica in u spinu

2. Stick on a bag

3. Folding the bag in una direzzione

4. Piegate l'estremità di cravatta di stagno per riparà

5. Avà l'alimentu in u saccu cù un tempu frescu più longu.

U saccu pò plegà più mentre l'alimentu in l'internu hè cunsumatu, allora u saccu diventerà più chjucu.

How to use tin tie

Vasta gamma di usi per a cravatta di stagno

A cravatta di latta principia à aduprà nantu à i sacchetti di caffè, cum'è l'applicazione faciule, a funzione di conservazione fresca più longa è una bella prospettiva, avà hè un novu elementu di imballaggio per tutti i tipi di sacchetti, è largamente utilizatu in modi diffirenti, cum'è sacchetti di tè, sacchetti di snack. , cibo per animali o ancu imballaggio di vestiti ecc.

How to use tin tie2

È pò ancu riparà in a pignatta dopu a curvatura di l'estremità di a cravatta di stagno, un modu di sigillatura ideale è più prezzu paragunate à i tradiziunali.

How to use tin tie3

Sè vo site cunsiderà aghjunghje i ligami di stagno à u vostru pruduttu, cuntattateci avà, hè una bona funziunalità per aiutà e vostre vendite.

How to use tin tie4

Sigillatura di sacchetti di tè

How to use tin tie5

Sigillatura di sacchetti di caffè

How to use tin tie6

Sigillatura di sacchetti di snack

How to use tin tie7

Sigillatura di sacchetti di carta kraft

How to use tin tie8

Sigillatura di sacchetti di cibo per animali

How to use tin tie9

Sigillatura Bag in a pignatta


Tempu di posta: 17-aug-2021