JX Printing Tin Tie

JX avà pò offre una nova opzione persunalizata - stampa nantu à i cravatte di stagno.

Cù a tecnulugia di stampa laser, pudete cunsiderà di stampà u vostru logu è più elementi nantu à a superficia di cravatta di stagno per fà chì u vostru pruduttu pare più speciale è premium.A tecnulugia di stampa laser ùn hè micca cum'è a stampa di tinta, hè una prutezzione ambientale, qualità alimentaria è tecnulugia di stampa high-end unremovable.

Se pensate à parechji prudutti più premium in a vostra gamma di prudutti, o vulete aumentà l'imaghjini di a marca o accelerà l'effettu di a ricunniscenza di a marca, l'attributi suciale di u cuntenutu stampatu ponu aumentà più effetti di cumunicazione è rinfurzà l'interessu di u pruduttu è cresce. i scenarii di usu.hè certamente una bona scelta per esse cunsideratu.Avà sta stampa speciale solu cù costu supplementu limitatu è richieste MOQ bassu.

Sè avete idee, per piacè cuntattateci per discutiri nantu à e pussibilità.

Certi clienti utilizanu questu più di un saccu, cum'è elementi di rigalu per fà u so imballaggio di u produttu cum'è un rigalu à i clienti.

 

asd
2
3

Intantu s'è vo circate un culore spiciali aduttà nantu à u vostru pruduttu per fà megliu, ma ùn pò truvà in i culori esistenti.A cravatta di stagno JX pò pruduce stu culore speciale per voi è solu cù un MOQ.Allora per piacè mandate a vostra mostra di culore ideale per noi avà, è discute nantu à e pussibilità cun noi, pudemu fà per voi per dà un sentimentu di imballaggio megliu.

4

In più di a stampa è di i culori, JX offre ancu persunalizatu nantu à a lunghezza di a cravatta di stagno, a dimensione di l'imballu o ancu qualchì dumanda speciale di prudutti ODM per risponde à tutte e vostre richieste.

Cuntattateci per più pussibulità, simu aperti per qualsiasi idee è pruvà à truvà e suluzioni per voi.


Tempu di Post: 13-May-2022